söndag 7 november 2010

Hittar jul överallt

I fredags var jag runt i ett par affärer och av en slump hittade jag en del julgrejer. Konstigt?! Så fort jag får syn på julpynt bara MÅSTE jag dit för att se om det finns något av intresse. Kanske inte jätte bra när man har lite tids brist men vad gör man inte för o bara få kika liiite.


                                  På hemtex i bäckebol såg det så här juligt ut







På Ica maxi i kungälv hittade jag denna mysiga pläd o juliga kudde




      Två små ljuslycktor har bytt adress, nu väntar dom till 1:a advent för att finna sin rätta plats i vårt hem.

Köpte även hem Amelia jul som jag bara bläddrat genom, si sådär va första intrycket, återkommer när jag läst genom hela.


1 kommentar:

  1. Jag är precis likadan, jag måste fram och titta när jag ser julsaker i affärerna. Som tur är måste jag inte köpa, bara titta ;)
    Marie
    http://julen.gladers.net

    SvaraRadera