torsdag 11 november 2010

Juliga filmer och musik

Igår hämtades paketet från cdon ut och när barnen var lagda öppnade vi lådan. Två filmer var till barnen som hamnar i deras paketkalender och fotades inte. Övrigt innehåll är det som visas på bilden.

  • Klapp jakten
  • En lysande jul
  • Borta bäst hemma värst
  • All i want for christmas
  • En tomte saga
  • När karusellerna sover (julkalendern 1998)
  • Vår jul med Sanna, Shirley och Sonja

Julkalendern "när karusellerna sover" såg jag på tv 1998. Vi bor ju i Göteborg och har varit på Liseberg ett flertal ggr. Mina barn, speciellt den minsta, ÄLSKAR kaninerna och frågar ofta om vi inte kan åka dit snart och undrar vad dom gör när Liseberg är stängt. Den här filmen tror jag kommer gå hem iaf hos henne.
Tror jag sett "Klapp jakten" på tv men är inte helt hundra. Övriga filmer har jag inte sett och cdn är ny och alldeles nyutkommen.
Från 1a advent och framåt kommer vi att titta på filmerna och lyssna på cdn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar